Izglītības programmas veids

Neformālās izglītības programma

Neformālās izglītības programmas nosaukums

ELEKTROKARDIOGRĀFISKA NEATLIEKAMI ĀRSTĒJAMU STĀVOKĻU DIAGNOSTIKA

Mērķauditorija

Ārsti, ārsta palīgi

Neformālās izglītības programmas īstenošanas ilgums

16 akadēmiskās stundas (2 dienas)

  • 8 akadēmiskās stundas teorētiskās nodarbības
  • 8 akadēmiskās stundas praktiskās nodarbības

Neformālās izglītības programmas mācību norises vieta un laiks

Sīkāku info skatīt ŠEIT

Neformālās izglītības programmas mācību vadītājs/i

Dr. Andrejs Viktorovs, sertificēts kardiologs, kardiologs-elektrokardiogrāfijas metodes speciālists, neatliekamās medicīnas ārsts

Dr. Inga Orleāne- sertificēts anesteziologs, reanimatologs, ārsts- funkcionālists, internists

Izglītības dokuments, kas apliecina neformālās izglītības programmas apgūšanu

Apliecība par neformālās izglītības programmas apguvi

Piešķirtais tālākizglītības punktu skaits -16 TIP

Pieteikšanās kārtība un kontaktpersona/as

Pieteikties uz kursiem var, aizpildot pieteikuma veidlapu koledžas mājas lapā  www.psk.lu.lv,

 sadaļā: PAR KOLEDŽU  - PROJEKTI     -  ESF projekti 2018. gads - ESF ‘‘Elektrokardiogrāfiska neatliekami ārstējamu stāvokļu diagnostika’’

Projekta epasta adrese esfkursi@inbox.lv

Neformālās izglītības programmas  mērķis

Mācību procesa rezultātā tiks sniegtas zināšanas un prasmju līmeņa paaugstināšana par miokardā notiekošiem elektrofizioloģiskiem  procesiem normā, un iespējamām patoloģiskām novirzēm, šo procesu atspoguļojumu sirds elektriskās aktivitātes pierakstā, un precīzu šīs atrades formulēšanu EKG slēdzienā.

Mācību programmas tēmas

  • Sinusa mezgla automātisma traucējumi
  • Sirds blokādes
  • Perēkļu izmaiņas EKG pierakstā
  • Perēkļu bojājumam līdzīgas izmaiņas EKG pierakstā
  • Sirds aritmijas

Neformālās izglītības programmas apguves kvalitātes novērtēšana

Izglītojamie, kuri ir apguvuši ne mazāk kā 75% no mācību programmas un nokārtojuši pārbaudījumu, kurā saņēmuši teorētisko un praktisko iemaņu vērtējumu „ieskaitīts”, iegūs  neformālās izglītības apliecību par programmas apguvi.