Publicēts

Prenatālā diagnostika

Profesionālās izglītības programmas veids

Neformālās izglītības programma par klīniskajiem algoritmiem un klīniskajiem (pacientu) ceļiem perinatālā perioda aprūpes jomā

Neformālās izglītības programmas nosaukums

Prenatālā diagnostika

Mērķauditorija

Ginekologs, neonatologs, pediatrs, endokrinologs, nefrologs, anesteziologs, psihiatrs

Neformālās izglītības programmas īstenošanas ilgums

8 akadēmiskās stundas (1 diena)

  • 6 akadēmiskās stundas teorētiskās nodarbības
  • 2 akadēmiskās stundas  praktiskās nodarbības

Neformālās izglītības programmas mācību norises vieta un laiks

Mācības šobrīd netiek plānotas

Neformālās izglītības programmas mācību vadītājs

Rīgas Stradiņa universitāte, Natālija Vedmedovska

Izglītības dokuments, kas apliecina neformālās izglītības programmas apgūšanu

Apliecība par neformālās izglītības programmas apguvi

Piešķirtais tālākizglītības punktu skaits – 8 TIP

Pieteikšanās kārtība un kontaktpersona

Pieteikties uz kursiem nav iespējams

Neformālās izglītības programmas  mērķis

Izglītības procesa rezultātā izglītojamiem sniegt priekšstatu par secīgu darbību augļa anomālijas diagnostikas gadījumā antenatālas aprūpes laikā, kā arī sniegt zināšanas un attīstīt iemaņas rīkoties pēctecīgi, sadarbībā ar dažādu specialitāšu ārstniecības personām vienas ārstniecības iestādes ietvaros un koordinēti starp dažādām ārstniecības iestādēm, lai apgūtās iemaņas pielietotu antenatālās aprūpes problēmu risināšanai un standartizēt pacientu veselības aprūpi,  uzlabojot perinatālos rezultātus.

Mācību programmas tēmas

Klīniskie algoritmi un klīniskie (pacientu) ceļi:

  1. Augļa hromosomālo patoloģiju un anatomijas skrīnings I grūtniecības trimestrī
  2. Augļa hromosomālo patoloģiju un anatomijas skrīnings II grūtniecības trimestrī
  3. Daudzaugļu grūtniecības vadīšana

Neformālās izglītības programmas apguves kvalitātes novērtēšana

Izglītojamie, kuri apguvuši ne mazāk kā 75% no izglītības programmas un ieguvuši nepieciešamo zināšanu un prasmju vērtējumu (nokārtojuši pārbaudījumu - testu ar vērtējumu „ieskaitīts”), saņem apliecību par neformālās izglītības programmas apguvi.

Nozīmīgi!

Atbilstoši ESF projekta prasībām, lai piedalītos mācībās:

  1. Jums būs nepieciešams dators, telefons vai planšete ar kameru un stabilu interneta pieslēgumu.
  2. Mācību laikā dalībnieka kamerai obligāti ir jābūt ieslēgtai visu laiku un dalībniekam ir jābūt redzamam kadrā!
  3. Kameras lietošana ir obligāta prasība!! Ja mācību laikā kameru lietot nevarat vai nevēlaties, tad mācībās piedalīties diemžēl nevarat, jo bez kameras nav iespējams nodrošināt ESF projekta prasību izpildi un līdz ar to kurss netiks ieskaitīts.
  4. Zoom translācijai ir jāpieslēdzas ar dalībnieka pilnu vārdu un uzvārdu, lai Jūs varētu identificēt.
  5. Zoom čatā dalībniekiem četras reizes dienā ir jāatsaucas uz aicinājumu apliecināt savu klātbūtni mācībās attiecīgajā brīdī

Lūdzam ņemt vērā, ka Eiropas Sociālā fonda projekta Nr.9.2.6.0/17/I/001 ietvaros rīkoto mācību dalībnieks vienā dienā drīkst apmeklēt nodarbības tikai vienā mācību programmā! Ja vairākām mācību programmām pārklājas norises datumi (arī tad, ja mācības realizē dažādas institūcijas), tad drīkst apmeklēt tikai vienu programmu!

Analizējot realizēto mācību datus ir konstatēts, ka mācību dalībnieki vienlaicīgi apmeklē vairākas nodarbības (vienā dienā apmeklē vairākas mācību programmas gan pie viena, gan dažādiem rīkotājiem), Veselības ministrija brīdina, ka šī fakta konstatēšanas gadījumā VM vērsīsies sertifikācijas institūcijās ar lūgumu konkrētā mācību dalībnieka iegūtos tālākizglītības punktus neņemt vērā pie ārstniecības personas resertifikācijas.

Mērķauditorija
Stundas
8

Skrīninga īstenošanas mācības radiologiem

Izglītības programmas veids

Neformālās izglītības programma

Neformālās izglītības programmas nosaukums

Skrīninga īstenošanas mācības radiologiem

Mērķauditorija

Ārsts (krūts vēža skrīninga procesā iesaistītie speciālisti - piemēram, radiologs), citas ārstniecības personas (radiologa asistents)

Neformālās izglītības programmas īstenošanas ilgums

24 akadēmiskās stundas

  • 11 akadēmiskās stundas teorētiskās nodarbības
  • 13 akadēmiskās stundas  praktiskās nodarbības

Neformālās izglītības programmas mācību norises vieta un laiks

Mācības šobrīd netiek plānotas

Neformālās izglītības programmas mācību vadītāji

Dr. Māra Epermane

Dr. Ilze Eņģele

Dr. Justīne Deičmane

Izglītības dokuments, kas apliecina neformālās izglītības programmas apgūšanu

Apliecība par neformālās izglītības programmas apguvi

Piešķirtais tālākizglītības punktu skaits -24 TIP

Pieteikšanās kārtība un kontaktpersona

Pieteikšanās uz kursiem nav iespējama

Neformālās izglītības programmas  mērķis

Izglītības procesa rezultātā celt kompetenci krūts vēža skrīninga procesā iesaistītajiem speciālistiem - radiologiem. Sniegt teorētiskas un praktiskas zināšanas par skrīninga mamogrāfiju, uzlabojot asimptomātisku krūts vēža diagnostiku agrīnā stadijā, kad iespējama mazāk agresīva terapija, pilnīga izārstēšanās un mirstības samazinājums . Sniegt izpratni par krūts vēža skrīninga kvalitātes kritērijiem atbilstoši Eiropas krūts vēža skrīninga vadlīnijām

Mācību programmas tēmas

  1. Skrīninga mamogrāfijas principi
  2. Izmaiņas, kas saistītas ar pāreju uz BI-RADS sistēmu
  3. Pacienta pozicionēšana
  4. Mamogrāfijas izmeklējums ķirurga skatījumā
  5. Radioloģiskā – histopatoloģiskā korelācija
  6. Krūšu dziedzeru patoloģijas attēldiagnostiskas pazīmes.
  7. Dziedzeraudu blīvums.
  8. Individuāla praktizēšanās mamogrāfijas attēlu interpretācijā un novērtēšanā pēc BI-RADS sistēmas, izmantojot specializētus monitorus.

Neformālās izglītības programmas apguves kvalitātes novērtēšana

Izglītojamie, kuri apguvuši ne mazāk kā 75% no izglītības programmas un ieguvuši nepieciešamo zināšanu un prasmju vērtējumu (nokārtojuši pārbaudījumu ar teorētisko un praktisko iemaņu vērtējumu „ieskaitīts”), saņem apliecību par neformālās izglītības programmas apguvi.

Mērķauditorija
Stundas
24

Latvijā biežāk sastopamo ļaundabīgo audzēju primārā un metastāžu vizuālā diagnostika

Profesionālās izglītības programmas veids

Neformālās izglītības programma par klīniskajiem algoritmiem un klīniskajiem (pacientu) ceļiem onkoloģijas jomā

Neformālās izglītības programmas nosaukums

Latvijā biežāk sastopamo ļaundabīgo audzēju primārā un metastāžu vizuālā diagnostika

Mērķauditorija

Ārsts

Neformālās izglītības programmas īstenošanas ilgums

8 akadēmiskās stundas (1 diena)

  • 6 akadēmiskās stundas teorētiskās nodarbības
  • 2 akadēmiskās stundas  praktiskās nodarbības

Neformālās izglītības programmas mācību norises vieta un laiks

Mācības šobrīd netiek plānotas

Neformālās izglītības programmas mācību vadītāji

Rīgas Stradiņa universitāte, Ineta Nemiro, Ilze Eņģele, Maija Radziņa, Māra Liepa

Izglītības dokuments, kas apliecina neformālās izglītības programmas apgūšanu

Apliecība par neformālās izglītības programmas apguvi

Piešķirtais tālākizglītības punktu skaits – 8 TIP

Pieteikšanās kārtība un kontaktpersona

Pieteikties uz kursiem nav iespējams

Neformālās izglītības programmas  mērķis

Izglītības procesa rezultātā izglītojamajiem sniegt zināšanas par Latvijā biežāk sastopamo ļaundabīgo audzēju primāro un metastāžu vizuālās diagnostikas klīniskajiem algoritmu un klīniskajiem (pacientu) ceļu pielietojumu.

Mācību programmas tēmas

Klīniskie algoritmi un klīniskie (pacientu) ceļi - Latvijā biežāk sastopamo ļaundabīgo audzēju primārā un metastāžu vizuālā diagnostika:

  1. Krūts vēzis
  2. Plaušu ļaundabīgs audzējs
  3. Priekšdziedzera vēzis
  4. Resnās un taisnās zarnas (kolorektālais) vēzis
  5. Kuņģa vēzis

Neformālās izglītības programmas apguves kvalitātes novērtēšana

Izglītojamie, kuri apguvuši ne mazāk kā 75% no izglītības programmas un ieguvuši nepieciešamo zināšanu un prasmju vērtējumu (nokārtojuši pārbaudījumu - testu ar vērtējumu „ieskaitīts”), saņem apliecību par neformālās izglītības programmas apguvi.

Noderīgi!

Atbilstoši ESF projekta prasībām, lai piedalītos mācībās:

  1. Jums būs nepieciešams dators, telefons vai planšete ar kameru un stabilu interneta pieslēgumu.
  2. Mācību laikā dalībnieka kamerai obligāti ir jābūt ieslēgtai visu laiku un dalībniekam ir jābūt redzamam kadrā!
  3. Kameras lietošana ir obligāta prasība!! Ja mācību laikā kameru lietot nevarat vai nevēlaties, tad mācībās piedalīties diemžēl nevarat, jo bez kameras nav iespējams nodrošināt ESF projekta prasību izpildi un līdz ar to kurss netiks ieskaitīts.
  4. Zoom translācijai ir jāpieslēdzas ar dalībnieka pilnu vārdu un uzvārdu, lai Jūs varētu identificēt.
  5. Zoom čatā dalībniekiem četras reizes dienā ir jāatsaucas uz aicinājumu apliecināt savu klātbūtni mācībās attiecīgajā brīdī

Lūdzam ņemt vērā, ka Eiropas Sociālā fonda projekta Nr.9.2.6.0/17/I/001 ietvaros rīkoto mācību dalībnieks vienā dienā drīkst apmeklēt nodarbības tikai vienā mācību programmā! Ja vairākām mācību programmām pārklājas norises datumi (arī tad, ja mācības realizē dažādas institūcijas), tad drīkst apmeklēt tikai vienu programmu!

Analizējot realizēto mācību datus ir konstatēts, ka mācību dalībnieki vienlaicīgi apmeklē vairākas nodarbības (vienā dienā apmeklē vairākas mācību programmas gan pie viena, gan dažādiem rīkotājiem), Veselības ministrija brīdina, ka šī fakta konstatēšanas gadījumā VM vērsīsies sertifikācijas institūcijās ar lūgumu konkrētā mācību dalībnieka iegūtos tālākizglītības punktus neņemt vērā pie ārstniecības personas resertifikācijas.

Mērķauditorija
Stundas
8

Vēža slimnieku rehabilitācija

Profesionālās izglītības programmas veids

Neformālās izglītības programma par klīniskajiem algoritmiem un klīniskajiem (pacientu) ceļiem onkoloģijas jomā

Neformālās izglītības programmas nosaukums

Vēža slimnieku rehabilitācija

Mērķauditorija

Ārsts

Neformālās izglītības programmas īstenošanas ilgums

8 akadēmiskās stundas 

  • 6 akadēmiskās stundas teorētiskās nodarbības
  • 2 akadēmiskās stundas  praktiskās nodarbības

Neformālās izglītības programmas mācību norises vieta un laiks

Mācības šobrīd netiek plānotas

Neformālās izglītības programmas mācību vadītājs

Rīgas Stradiņa universitāte, psihoterapeits Maija Kārkliņa

Izglītības dokuments, kas apliecina neformālās izglītības programmas apgūšanu

Apliecība par neformālās izglītības programmas apguvi

Piešķirtais tālākizglītības punktu skaits – 8 TIP

Pieteikšanās kārtība un kontaktpersonas

Pieteikties uz kursiem nav iespējams

Neformālās izglītības programmas  mērķis

Izglītības procesa rezultātā izglītojamajiem sniegt priekšstatu par onkoloģisko pacientu problēmām ārstēšanas periodā un pēc ārstēšanas, un par psihosociālās rehabilitācijas iespējām.

Mācību programmas tēmas

  1. Klīniskie algoritmi - Psihosociālā rehabilitācija onkoloģijā:
  • Onkoloģisko slimību psihosomatiskais raksturs
  • Sēras/krīzes
  1. Klīniskie (pacientu) ceļi - Psihosociālā rehabilitācija onkoloģijā:
  • SPIKES. Labas saskarsmes pamati
  • Mākslu terapija onkoloģisko pacientu psihosociālajā rehabilitācijā

Neformālās izglītības programmas apguves kvalitātes novērtēšana

Izglītojamie, kuri apguvuši ne mazāk kā 75% no izglītības programmas un ieguvuši nepieciešamo zināšanu un prasmju vērtējumu (nokārtojuši pārbaudījumu - testu ar vērtējumu „ieskaitīts”), saņem apliecību par neformālās izglītības programmas apguvi.

Noderīgi

Atbilstoši ESF projekta prasībām, lai piedalītos mācībās:

  1. Jums būs nepieciešams dators, telefons vai planšete ar kameru un stabilu interneta pieslēgumu.
  2. Mācību laikā dalībnieka kamerai obligāti ir jābūt ieslēgtai visu laiku un dalībniekam ir jābūt redzamam kadrā!
  3. Kameras lietošana ir obligāta prasība!! Ja mācību laikā kameru lietot nevarat vai nevēlaties, tad mācībās piedalīties diemžēl nevarat, jo bez kameras nav iespējams nodrošināt ESF projekta prasību izpildi un līdz ar to kurss netiks ieskaitīts.
  4. Zoom translācijai ir jāpieslēdzas ar dalībnieka pilnu vārdu un uzvārdu, lai Jūs varētu identificēt.
  5. Zoom čatā dalībniekiem četras reizes dienā ir jāatsaucas uz aicinājumu apliecināt savu klātbūtni mācībās attiecīgajā brīdī

Lūdzam ņemt vērā, ka Eiropas Sociālā fonda projekta Nr.9.2.6.0/17/I/001 ietvaros rīkoto mācību dalībnieks vienā dienā drīkst apmeklēt nodarbības tikai vienā mācību programmā! Ja vairākām mācību programmām pārklājas norises datumi (arī tad, ja mācības realizē dažādas institūcijas), tad drīkst apmeklēt tikai vienu programmu!

Analizējot realizēto mācību datus, ir konstatēts, ka mācību dalībnieki vienlaicīgi apmeklē vairākas nodarbības (vienā dienā apmeklē vairākas mācību programmas gan pie viena, gan dažādiem rīkotājiem), Veselības ministrija brīdina, ka šī fakta konstatēšanas gadījumā VM vērsīsies sertifikācijas institūcijās ar lūgumu konkrētā mācību dalībnieka iegūtos tālākizglītības punktus neņemt vērā pie ārstniecības personas resertifikācijas.

Mērķauditorija
Stundas
8

Šķidruma citoloģijas tests dzemdes kakla vēža skrīninga veikšanai

Mācību materiāla nosaukums

Rokasgrāmata video formātā “Dzemdes kakla šķidruma citoloģijas parauga paņemšana”

Video pieejams ŠEIT

Mācību materiāla autors

Jana Žodžika - ginekologs, dzemdību speciālists 

Mērķauditorija

Ārsti

Mācību materiāla mērķis

Uzlabot ārstniecības personu zināšanas un praktiskās iemaņas dzemdes kakla priekšvēža slimību diagnostikā

Satura izklāsts

Video materiālā atspoguļota šāda informācija:

1. Šķidruma citoloģijas parauga paņemšanai nepieciešamo instrumentu sagatavošana;

2. Infekciju kontroles pasākumu nodrošināšana;

3. Maksts spoguļu ievietošana un skaidra dzemdes kakla vizualizācija;

4. Skaidri pārredzama un pareiza šķidruma citoloģijas parauga paņemšana;

5. Paraugu paņemšanas īpatnības grūtniecēm, sievietēm ar plašu transformācijas zonu, dziļi lokalizētu transformācijas zonu.

Mērķauditorija

Enterālā un parenterālā barošana: teorētiskie un praktiskie aspekti

Profesionālās izglītības programmas veids

Neformālās izglītības programma

Neformālās izglītības programmas nosaukums

Enterālā un parenterālā barošana: teorētiskie un praktiskie aspekti

Mērķauditorija

Ārsts, māsa, ārsta palīgs

Neformālās izglītības programmas īstenošanas ilgums

16 akadēmiskās stundas

  • teorija:

8 akadēmiskās stundas

  • praktiskās mācības:

8 akadēmiskās stundas

Neformālās izglītības programmas mācību norises vieta un laiks

Šobrīd mācības netiek plānotas

Neformālās izglītības programmas mācību vadītāji

  • Georgijs Moisejevs, sertificēta ārstniecības persona internista un dietologa specialitātēs
  • Dace Trumpika, sertificēta ārstniecības persona internista specialitātē, Veselības zinātņu maģistra grāds uzturzinātnē

Izglītības dokuments, kas apliecina neformālās izglītības programmas apgūšanu

Apliecība par neformālās izglītības programmas apguvi

Piešķirtais tālākizglītības punktu skaits: 16 TIP

Pieteikšanās kārtība un kontaktpersonas

Pieteikšanās uz kursiem nav iespējama

Neformālās izglītības programmas  mērķis

Pilnveidot ārstniecības personu profesionālās zināšanas, prasmes un kompetences par enterālās un parenterālās barošanas teorētiskiem un praktiskiem aspektiem primārā un sekundārā veselības aprūpē.

Mācību programmas tēmas

Malnutrīcija, tās izplatība, cēloņi, klasifikācija, klīniskās pazīmes, novērtēšana, diagnostikās metodes, ārstēšanas un aprūpes taktika. Enterālās un parenterālās barošanas indikācijas, kontrindikācijas, ievadīšanas veidi, barošanas maisījumi, to atšķirības un izvēles nosacījumi. Pacientu klīnisks monitorings un preventīvie pasākumi enterālās un parenterālās barošanas sarežģījumu novēršanai, iespējamās komplikācijas un aprūpes problēmas. Enterālās un parenterālās barošanas pacienta dzīvesvietā nodrošināšana, pacientu un pacientu tuvinieku izglītošana un apmācība. Klīnisko gadījumu izvērtēšana.

Neformālās izglītības programmas apguves kvalitātes novērtēšana

Dalībnieki, kuri būs piedalījušies ne mazāk kā 75% (12 akadēmiskās stundas) no mācību kursa un apguvuši izglītības programmu, saņems apliecību par neformālās izglītības programmas apguvi 16 TIP (tālākizglītības punktu) apjomā.

Mērķauditorija
Stundas
16
ML_EPB.pdf1.34 MB

Klīniskā dietoloģija ikdienas praksē

Profesionālās izglītības programmas veids

Neformālās izglītības programma

Neformālās izglītības programmas nosaukums

Klīniskā dietoloģija ikdienas praksē

Mērķauditorija

Ārsts, ārsta palīgs, māsa, funkcionālais speciālists

Neformālās izglītības programmas īstenošanas ilgums

8 akadēmiskās stundas

Neformālās izglītības programmas mācību norises vieta un laiks

Mācības šobrīd netiek plānotas

Neformālās izglītības programmas mācību vadītāji

Georgijs Moisejevs, sertificēts internists un dietologs

Dace Trumpika, sertificēts internists

Izglītības dokuments, kas apliecina neformālās izglītības programmas apgūšanu

Apliecība par neformālās izglītības programmas apguvi

Piešķirtais tālākizglītības punktu skaits – 8 TIP

Pieteikšanās kārtība un kontaktpersona

Pieteikties uz kursiem nav iespējams

Neformālās izglītības programmas  mērķis

Izglītības procesa rezultātā pilnveidot ārstniecības personu profesionālās zināšanas, prasmes un kompetences par uzturu un speciālajām diētām pacientiem ar dažādiem veselības traucējumiem primārā un sekundārā veselības aprūpē.

Mācību programmas tēmas

  1. Malnutrīcija (izplatība, cēloņi, riska grupas un klīniskā nozīme);
  2. Uzturs pacientiem perioperatīvajā periodā;
  3. Uzturs pacientiem ar onkoloģiskām slimībām;
  4. Uzturs pacientiem ar rīšanas traucējumiem;
  5. Speciālās diētas, to raksturojums pacientiem ārstējoties stacionārā un ambulatori;
  6. Klīnisko gadījumu analīze.

Neformālās izglītības programmas apguves kvalitātes novērtēšana

Izglītojamie, kuri apmeklējuši ne mazāk kā 75% no mācību kursa un apguvuši izglītības programmu, saņem apliecību par neformālās izglītības programmas apguvi.

Stundas
8

Vēža slimnieku dinamiskā novērošana

Profesionālās izglītības programmas veids

Neformālās izglītības programma par klīniskajiem algoritmiem un klīniskajiem (pacientu) ceļiem onkoloģijas jomā

Neformālās izglītības programmas nosaukums

Vēža slimnieku dinamiskā novērošana

Mērķauditorija

Ārsts

Neformālās izglītības programmas īstenošanas ilgums

8 akadēmiskās stundas

  • 6 akadēmiskās stundas teorētiskās nodarbības
  • 2 akadēmiskās stundas  praktiskās nodarbības

Neformālās izglītības programmas mācību norises vieta un laiks

Mācības šobrīd netiek plānotas

Neformālās izglītības programmas mācību vadītājs

Rīgas Stradiņa universitāte, Dace Baltiņa, Līga Kozlovska

Izglītības dokuments, kas apliecina neformālās izglītības programmas apgūšanu

Apliecība par neformālās izglītības programmas apguvi

Piešķirtais tālākizglītības punktu skaits – 8 TIP

Pieteikšanās kārtība un kontaktpersona

Pieteikties uz kursiem nav iespējams

Neformālās izglītības programmas  mērķis

Izglītības procesa rezultātā izglītojamajiem sniegt priekšstatu par onkoloģisko pacientu dinamisko novērošanu pēc terapijas pabeigšanas

Mācību programmas tēmas

  1. Klīniskie algoritmi - dinamiskā novērošana:
  • Pacientēm ar krūts un ginekoloģiskiem audzējiem.
  • Pacientiem ar plaušu un prostatas audzējiem.
  • Pacientiem ar gremošanas trakta audzējiem.
  • Pacientiem ar ādas un citiem audzējiem.
  1. Klīniskie (pacientu) ceļi:
  • Dinamiskās novērošanas principi, mērķi un uzdevumi, un pacientu plūsmas nodrošināšana.
  • Medicīnisko dokumentu kodēšanas principi dinamiskās novērošanas laikā pacientiem ar onkoloģiskām slimībām.

Neformālās izglītības programmas apguves kvalitātes novērtēšana

Izglītojamie, kuri apguvuši ne mazāk kā 75% no izglītības programmas un ieguvuši nepieciešamo zināšanu un prasmju vērtējumu (nokārtojuši pārbaudījumu - testu ar vērtējumu „ieskaitīts”, saņem apliecību par neformālās izglītības programmas apguvi.

Mērķauditorija
Stundas
8

Vēža izraisītu sāpju terapija

Profesionālās izglītības programmas veids

Neformālās izglītības programma par klīniskajiem algoritmiem un klīniskajiem (pacientu) ceļiem onkoloģijas jomā

Neformālās izglītības programmas nosaukums

Vēža izraisītu sāpju terapija

Mērķauditorija

Ārsts

Neformālās izglītības programmas īstenošanas ilgums

8 akadēmiskās stundas

  • 6 akadēmiskās stundas teorētiskās nodarbības
  • 2 akadēmiskās stundas  praktiskās nodarbības

Neformālās izglītības programmas mācību norises vieta un laiks

Mācības šobrīd netiek plānotas

Neformālās izglītības programmas mācību vadītāji

Rīgas Stradiņa universitāte, Līga Keiša-Ķirse, Ināra Logina

Izglītības dokuments, kas apliecina neformālās izglītības programmas apgūšanu

Apliecība par neformālās izglītības programmas apguvi

Piešķirtais tālākizglītības punktu skaits – 8 TIP

Pieteikšanās kārtība un kontaktpersona

Pieteikties uz kursiem nav iespējams

Neformālās izglītības programmas  mērķis

Izglītības procesa rezultātā izglītojamajiem sniegt priekšstatu par vēža izraisītu sāpju algoritmiem un klīniskiem ceļiem

Mācību programmas tēmas

Klīniskie algoritmi un klīniskie (pacientu) ceļi - Vēža sāpju terapija

Neformālās izglītības programmas apguves kvalitātes novērtēšana

Izglītojamie, kuri apguvuši ne mazāk kā 75% no izglītības programmas un ieguvuši nepieciešamo zināšanu un prasmju vērtējumu (nokārtojuši pārbaudījumu - testu ar vērtējumu „ieskaitīts”), saņem apliecību par neformālās izglītības programmas apguvi.

Mērķauditorija
Stundas
8

Latvijā biežāk sastopamo ļaundabīgo audzēju primārā un metastāžu terapija

Profesionālās izglītības programmas veids

Neformālās izglītības programma par klīniskajiem algoritmiem un klīniskajiem (pacientu) ceļiem onkoloģijas jomā

Neformālās izglītības programmas nosaukums

Latvijā biežāk sastopamo ļaundabīgo audzēju primārā un metastāžu terapija

Mērķauditorija

Ārsts

Neformālās izglītības programmas īstenošanas ilgums

8 akadēmiskās stundas

  • 6 akadēmiskās stundas teorētiskās nodarbības
  • 2 akadēmiskās stundas  praktiskās nodarbības

Neformālās izglītības programmas mācību norises vieta un laiks

Mācības šobrīd netiek plānotas

Neformālās izglītības programmas mācību vadītāji

Rīgas Stradiņa universitāte, Dace Baltiņa, Aija Geriņa-Bērziņa

Izglītības dokuments, kas apliecina neformālās izglītības programmas apgūšanu

Apliecība par neformālās izglītības programmas apguvi

Piešķirtais tālākizglītības punktu skaits – 8 TIP

Pieteikšanās kārtība un kontaktpersona

Pieteikties uz kursiem nav iespējams

Neformālās izglītības programmas  mērķis

Izglītības procesa rezultātā izglītojamajiem sniegt priekšstatu par Latvijā biežāk sastopamo ļaundabīgo audzēju terapijas principiem agrīnās stadijās un pacientiem ar ielaistu vai metastātisku slimību

Mācību programmas tēmas

Klīniskie algoritmi un klīniskie (pacientu) ceļi:

  1. Ādas ļaundabīgie audzēji
  2. Plaušu vēzis
  3. Prostatas vēzis
  4. Krūts vēzis
  5. Kolorektālais vēzis
  6. Melanoma
  7. Kuņģa vēzis

Neformālās izglītības programmas apguves kvalitātes novērtēšana

Izglītojamie, kuri apguvuši ne mazāk kā 75% no izglītības programmas un ieguvuši nepieciešamo zināšanu un prasmju vērtējumu (nokārtojuši pārbaudījumu - testu ar vērtējumu „ieskaitīts”), saņem apliecību par neformālās izglītības programmas apguvi.

Mērķauditorija
Stundas
8