Infekciju profilakses un kontroles pasākumi ārstniecības iestādēs

Izglītības programmas veids

Neformālās izglītības programma

Neformālās izglītības programmas nosaukums

Infekciju profilakses un kontroles pasākumi ārstniecības iestādēs

Mērķauditorija

Māsa, vecmāte, māsas palīgs

Neformālās izglītības programmas īstenošanas ilgums

16 akadēmiskās stundas

  • 6 akadēmiskās stundas teorētiskās nodarbības
  • 10 akadēmiskās stundas praktiskās nodarbības

Neformālās izglītības programmas mācību norises vieta un laiks

2024.gada 28. un 29. maijā tiešsaistē platformā MS Teams no 9.00-16.20

2024.gada 26. un 27 septembrī tiešsaistē platformā MS Teams no 9.00-16.20

Neformālās izglītības programmas mācību vadītāji

Mācību vadītāji: Dr.med., asoc. prof. Uga Dumpis, Elīna Languša, Anna Kaļikova

Apmācību organizators: Inta Ignatjeva

Izglītības dokuments, kas apliecina neformālās izglītības programmas apgūšanu

Apliecība par neformālās izglītības programmas apguvi

Piešķirtais tālākizglītības punktu skaits - 16 TIP

Pieteikšanās kārtība un kontaktpersonas

Pieteikšanās, izmantojot platformu: https://www.mittoevents.com/p-stradina-kliniska-universitate/registracija

Kontaktpersonas: Inta Ignatjeva, Inta.Ignatjeva@stradini.lv ; T: 67095321

Tatjana Kaļiņina, Tatjana.Kalinina@stradini.lv ; T: 67095360

Neformālās izglītības programmas mērķis

Uzlabot zināšanas un prasmes infekciju uzraudzības jautājumos, sniedzot informāciju par ar veselības aprūpi saistītām infekcijām, to kontroles iespējām dažādos organizācijas līmeņos, kā arī daloties ar praktiskām rekomendācijām par šo infekciju ierobežošanas un novēršanas pasākumiem, un pareizu inficēto pacientu aprūpi.

Mācību programmas tēmas

  1. Infekcijas, kas saistītas ar veselības aprūpi. Uzraudzības un infekcijas kontroles pasākumi.
  2. Ārstniecības iestāžu higiēniskā un pretepidēmiskā režīma plāna mērķi, tā izstrādes, ieviešanas, kontroles un aktualizācijas principi.
  3. Infekciju kontroles pasākumi, veicot augsta riska manipulācijas. Izolācijas režīms.
  4. Antimikrobiālā rezistence un antibakteriālo līdzekļu lietošana Latvijā un pasaulē.
  5. Ar veselības aprūpi saistīto infekciju diagnostika un tālākā taktika. Vakcinācijas nozīme infekciju kontrolei ārstniecības iestādēs.

Neformālās izglītības programmas apguves kvalitātes novērtēšana

Izglītojamie, kuri ir apguvuši ne mazāk kā 75% no mācību programmas un nokārtojuši pārbaudījumu, kurā saņēmuši teorētisko un praktisko iemaņu vērtējumu „ieskaitīts”, iegūs neformālās izglītības apliecību par programmas apguvi.

Mērķauditorija
Stundas
16

Ar veselības aprūpi saistīto infekciju menedžments jaundzimušo veselības aprūpē

Profesionālās izglītības programmas veids

Neformālās izglītības programma

Neformālās izglītības programmas nosaukums

Ar veselības aprūpi saistīto infekciju menedžments jaundzimušo veselības aprūpē

Mērķauditorija

Ārsts,  ārsta palīgs, vecmāte, māsa, māsas palīgs, farmaceits, farmaceita asistents

Neformālās izglītības programmas īstenošanas ilgums

24 akadēmiskās stundas (3 dienas)

Teorētiskās nodarbības:

   18 akadēmiskās stundas

Praktiskās nodarbības:

   6 akadēmiskās stunda

Neformālās izglītības programmas mācību vadītājs

BKUS Neonataloģijas klīnikas vadītāja, sertificēta neonatologs Dace Sniedze

Izglītības dokuments, kas apliecina neformālās izglītības programmas apgūšanu

Apliecība par neformālās izglītības programmas apguvi

Piešķirtais tālākizglītības punktu skaits - 24 TIP

Pieteikšanās kārtība un kontaktpersona

Pieteikties uz kursiem nav iespējams

Neformālās izglītības programmas  mērķis

Izglītības procesa rezultātā izglītojamajiem sniegt priekšstatu ar veselības aprūpi saistīto infekciju menedžmentā jaundzimušo veselības aprūpē, kā arī sniegt zināšanas un attīstīt iemaņas jaundzimušo infekciju profilaksē, diagnostikā un ārstēšanā, lai apgūtās iemaņas praktiski pielietotu profesionālajā darbībā.

Mācību programmas tēmas

Smagu infekcijas gadījumu ārstēšanas stratēģijas.

Jaundzimušo imūnsistēmas izpratne: augstāka riska pacienti.

Ar veselības aprūpi saistītu infekciju profilakses pasākumi.

Ar veselības aprūpi saistīto infekciju profilakse jaundzimušajiem: manipulāciju aseptikas prasības.

Neformālās izglītības programmas apguves kvalitātes novērtēšana

Dalībnieks iegūst neformālās izglītības  programmas apguves apliecību, ja apmeklējums ir vismaz 75 % nodarbību un nokārtots programmā paredzamais noslēguma pārbaudījums. Noslēguma pārbaudījums testa veidā.

Stundas
24

Zīdīšanas veicināšana un atbalsta sniegšana zīdošām mātēm

Profesionālās izglītības programmas veids

Neformālās izglītības programma

Neformālās izglītības programmas nosaukums

Zīdīšanas veicināšana un atbalsta sniegšana zīdošām mātēm

Mērķauditorija

Ārsta palīgs, ārsts, māsa, māsas palīgs, vecmāte, funkcionālais speciālists, farmaceits un farmaceita asistents

Neformālās izglītības programmas īstenošanas ilgums

8 akadēmiskās stundas (1 diena)

  • 7 akadēmiskās stundas teorētiskās nodarbības
  • 1 akadēmiskās stundas  praktiskās nodarbības

Neformālās izglītības programmas mācību norises vieta un laiks

Šobrīd mācības netiek plānotas

Neformālās izglītības programmas mācību vadītājs

Rīgas Stradiņa universitāte, Dina Krūze

Izglītības dokuments, kas apliecina neformālās izglītības programmas apgūšanu

Apliecība par neformālās izglītības programmas apguvi

Piešķirtais tālākizglītības punktu skaits:

  • 8 TIP ārstniecības personām
  • 12 moduļa tālākizglītības punkti farmaceitiem un farmaceita asistentiem

Pieteikšanās kārtība un kontaktpersona/as

Pieteikties uz kursiem nav iespējams

Neformālās izglītības programmas  mērķis

Izglītības procesa rezultātā izglītojamajiem sniegt priekšstatu par zīdīšanas veicināšanu un atbalsta sniegšanu zīdošām mātēm, kā arī sniegt zināšanas un attīstīt iemaņas zīdīšanas tehnikā, problēmu risināšanā, motivēt medicīnas profesionāļus zīdīšanas atbalstīšanā, bērnu veselības profilakses ietvaros, lai apgūtās iemaņas praktiski pielietotu profesionālajā darbībā.

Mācību programmas tēmas

  1. Krūts anatomija un fizioloģija, krūts piena sastāvs
  2. Dzemdību ietekme uz zīdīšanas uzsākšanu
  3. Zīdīšanas tehnika un vadīšana
  4. Sievietes uzturs un ietekme uz bērnu zīdīšanas laikā
  5. Bērnu ar īpašām vajadzībām zīdīšanas īpatnības
  6. Zīdīšanas problēmu risinājums
  7. Praktiskā nodarbība - dažādu situācijas uzdevumu risināšana

Neformālās izglītības programmas apguves kvalitātes novērtēšana

Izglītojamie, kuri apguvuši ne mazāk kā 75% no izglītības programmas un ieguvuši nepieciešamo zināšanu un prasmju vērtējumu (nokārtojuši pārbaudījumu ar teorētisko un praktisko iemaņu vērtējumu „ieskaitīts”), saņem apliecību par neformālās izglītības programmas apguvi.

Stundas
8

Specifisko prasmju attīstīšana darbā ar psihiski slimām personām

Izglītības programmas veids

Neformālās izglītības programma

Neformālās izglītības programmas nosaukums

Specifisko prasmju attīstīšana darbā ar psihiski slimām personām

Mērķauditorija

Ārsts, māsa, ārsta palīgs, funkcionālais speciālists, māsas palīgs

Neformālās izglītības programmas īstenošanas ilgums

16 akadēmiskās stundas:

  • 10 akadēmiskās stundas teorētiskās nodarbības
  • 6 akadēmiskās stundas  praktiskās nodarbības

Neformālās izglītības programmas mācību norises vieta un laiks

Sīkāku informāciju par mācību laikiem skatīt ŠEIT

Neformālās izglītības programmas mācību vadītāji

Janis Bušs, psihiatrs,  Ilze Plauča, psihologs un Vita Reidemane, garīgās veselības aprūpes māsa

Izglītības dokuments, kas apliecina neformālās izglītības programmas apgūšanu

Apliecība tiek izsniegta par neformālās izglītības programmas apguvi.

Piešķirtais tālākizglītības punktu skaits 16 TIP.

Pieteikšanās kārtība un kontaktpersona

Pieteikties uz kursiem,

Kontaktinformācija: maija.bake@vivendicentrs.lv

vai sazinoties pa tālr.  29276990

Neformālās izglītības programmas  mērķis

Veicināt izpratni par psihiskiem traucējumiem un attīstīt specifiskas prasmes darbā ar psihiski slimām personām.

Mācību programmas tēmas

1. Biopsihosociālais veselības modelis.

2. Psihisku traucējumu raksturojums: izpausmes, saskarsmes un uzvedības īpatnības

3. Rīcība krīzes jeb akūtās situācijās

4. Komunikācijas un konsultēšanas

prasmes darbā ar psihiski slimām personām.

5. Noslēguma pārbaudījums

Neformālās izglītības programmas apguves kvalitātes novērtēšana

Izglītojamie, kuri apmeklējuši teorētiskās un praktiskās nodarbības ne mazāk kā 75% apmērā un nokārtojuši noslēguma pārbaudes darbu ar vērtējumu “ieskaitīts”, saņem neformālās izglītības apliecību par mācību programmas apguvi un TIP skaitu turpmākajai resertifikācijai.

Stundas
16

Ergonomijas principi onkoloģijas pacientu aprūpē

Izglītības programmas veids

Neformālās izglītības programma

Neformālās izglītības programmas nosaukums

ERGONOMIJAS PRINCIPI ONKOLOĢIJAS PACIENTU APRŪPĒ

Mērķauditorija

māsa, māsas palīgs, funkcionālais speciālists

Neformālās izglītības programmas īstenošanas ilgums

24 akadēmiskās stundas (3 dienas)

  • 17 akadēmiskās stundas teorētiskās nodarbības
  • 7 akadēmiskās stundas praktiskās nodarbības

Neformālās izglītības programmas mācību norises vieta un laiks

Šobrīd mācības netiek plānotas

Neformālās izglītības programmas mācību vadītāji

Inta Laže,  māsa

Gundega Āmara, māsa

Anete Kurklete,  māsa

Dmitrijs Bindemanis, sertificēts fizioterapeits

Izglītības dokuments, kas apliecina neformālās izglītības programmas apgūšanu

Apliecība par neformālās izglītības programmas apguvi

Piešķirtais tālākizglītības punktu skaits - 24 TIP

Pieteikšanās kārtība un kontaktpersona

Pieteikties uz kursiem nav iespējams

Neformālās izglītības programmas  mērķis

Sniegt teorētiskās zināšanas un praktiskās iemaņas ergonomijas pamatjautājumos saistībā ar onkoloģijas pacientu aprūpi un dzīves kvalitātes uzturēšanu, attiecībā uz pacientu labsajūtas nodrošināšanu, kā arī ārstniecības un ārstniecības atbalsta personu profesionālo darbību. Veidot izpratni par ergonomiju ietekmējošiem faktoriem pacientu drošības aspektā un personāla profesionālajā darbībā.

Mācību programmas tēmas

  • Ergonomija
  • Ergonomijas veidi
  • Onkoloģijas pacients
  • Onkoloģijas pacientu aprūpes pamatprincipi.
  • Ergonomiskas vides dizains pacienta drošības aspektā.
  • Onkoloģijas pacientu labsajūtu ietekmējošie ergonomiskie faktori.
  • Aprūpes personāla profesionālo darbību ietekmējošie ergonomiskie faktori.
  • Darba vides risku mazināšanas  iespējas praksē
  • Pacientu pārvietošana

Neformālās izglītības programmas apguves kvalitātes novērtēšana

Izglītojamie, kuri apguvuši ne mazāk kā 75% no mācību programmas un nokārtojuši pārbaudījumu ar teorētisko un praktisko zināšanu vērtējumu “ieskaitīts”, saņem neformālās izglītības apliecību par programmas apguvi. Teorētisko zināšanu pārbaude: tests - 20 jautājumi.

Stundas
24

Paliatīvā aprūpe

Profesionālās izglītības programmas veids

Neformālās izglītības programma

Neformālās izglītības programmas nosaukums

Paliatīvā aprūpe

Mērķauditorija

Ārsts, māsa, ārsta palīgs, funkcionālie speciālisti, māsas palīgs

Neformālās izglītības programmas īstenošanas ilgums

16 akadēmiskās stundas (2 dienas)

  • 14 akadēmiskās stundas teorētiskās nodarbības
  • 2 akadēmiskās stundas  praktiskās nodarbības

Neformālās izglītības programmas mācību norises vieta un laiks

2024.gada 6.jūnijā no 12.00 - 19.00 tiešsaistē platformā Zoom

2024.gada 11.jūnijā no 12.00 - 19.00 tiešsaistē platformā Zoom

Neformālās izglītības programmas mācību vadītājs

Rīgas Stradiņa universitāte, Līga Keiša-Ķirse

Izglītības dokuments, kas apliecina neformālās izglītības programmas apgūšanu

Apliecība par neformālās izglītības programmas apguvi

Piešķirtais tālākizglītības punktu skaits – 16 TIP

Pieteikšanās kārtība un kontaktpersona

Pieteikties uz kursiem iespējams sistēmā: https://www.mittoevents.com/rsu-muzizglitibas-centrs/registracija

Neformālās izglītības programmas  mērķis

Izglītības procesa rezultātā izglītojamajiem sniegt priekšstatu par paliatīvās aprūpes būtību – biopsihosociāla un eksistenciāla pieeja un iespējām Latvijā,  kā arī sniegt zināšanas un attīstīt iemaņas simptomu korekcijā atkarībā no orgānu sistēmas (kā piemēram, sāpes, elpas trūkums, nespēks, nogurums u.c.), komunikācija, ētikas principi gan ar onkoloģiskiem pacientiem, gan mirstošiem pacientiem, lai apgūtās iemaņas praktiski pielietotu profesionālajā darbībā.

Mācību programmas tēmas

Komunikācija, ētikas principi gan ar onkoloģiskiem pacientiem, gan mirstošiem pacientiem Ētikas principi darbā ar onkoloģijas pacientiem.

Sāpju izvērtēšana un mazināšanas iespējas.

Citu simptomu izvērtēšana un mazināšanas iespējas.

Neformālās izglītības programmas apguves kvalitātes novērtēšana

Izglītojamie, kuri apguvuši ne mazāk kā 75% no izglītības programmas un ieguvuši nepieciešamo zināšanu un prasmju vērtējumu (nokārtojuši pārbaudījumu - testu ar vērtējumu „ieskaitīts”), saņem apliecību par neformālās izglītības programmas apguvi.

Stundas
16

Onkoloģijas pacientu klīniskās aprūpes principi

Profesionālās izglītības programmas veids

Neformālās izglītības programma

Neformālās izglītības programmas nosaukums

Onkoloģijas pacientu klīniskās aprūpes principi

Mērķauditorija

Māsa, masas palīgs

Neformālās izglītības programmas īstenošanas ilgums

40 akadēmiskās stundas:

teorija (lekcijas) – 25 akadēmiskās  stundas

praktiskās mācības  - 15 akadēmiskās stundas

Astronomiskās stundas minūtēs:   1800 min.

Neformālās izglītības programmas mācību norises vieta un laiks

Mācības šobrīd netiek plānotas

Neformālās izglītības programmas mācību vadītāji

Mācību vadītājas: Lelde Jurkāne, Aiga Lasmane, Inta Zīle

Izglītības dokuments, kas apliecina neformālās izglītības programmas apgūšanu

Apliecība par neformālās izglītības programmas apguvi

Piešķirtais tālākizglītības punktu skaits - 40 TIP

Pieteikšanās kārtība un kontaktpersona

Pieteikties uz kursiem nav iespējams

Neformālās izglītības programmas  mērķis

Sniegt zināšanas par sūdzībām un simptomiem ķīmijterapijas un staru terapijas laikā, kā arī pēc iepriekš minēto terapiju saņemšanas. Izglītot par medicīnisko un tehnisko materiālu izmantošanas iespējām  onkoloģiski slimu pacientu aprūpē. Izglītot par pretsāpju terapijas iespējām un uztura principiem pacientiem, kuri slimo ar onkoloģisku slimību. Sniegt zināšanas un attīstīt iemaņas mirstošu pacientu aprūpē. Informēt par izdegšanas sindromu, tā atpazīšanu un palīdzības iespējām darbiniekiem, kuri veic onkoloģisku pacientu aprūpi.

Mācību programmas tēmas

  1. Ievads onkoloģisku pacientu aprūpē
  2. Aprūpe ķīmijterapijas laikā un pēc tās
  3. Aprūpe staru terapijas laikā un pēc tās
  4. Izgulējumu profilakse, pacientu pozicionēšana
  5. Onkoloģijas pacientu uztura principi
  6. Sāpes, to izvērtēšana un mazināšanas iespējas
  7. Ētikas normas onkoloģijas pacientu aprūpē
  8. Mirstoša pacienta aprūpe
  9. Izdegšanas sindroms
  10. Pārbaudes darbs, tests

Neformālās izglītības programmas apguves kvalitātes novērtēšana

Izglītojamie, kuri apguvuši ne mazāk kā 75% no izglītības programmas un ieguvuši nepieciešamo zināšanu un prasmju vērtējumu (nokārtojuši pārbaudījumu ar teorētisko un praktisko iemaņu vērtējumu „ieskaitīts”), saņem apliecību par neformālās izglītības programmas apguvi.

Mērķauditorija
Stundas
40

Ģimenes plānošana sociāli atstumtajām un augsta perinatālā riska grupas sievietēm

Izglītības programmas veids

Neformālās izglītības programma

Neformālās izglītības programmas nosaukums

Ģimenes plānošana sociāli atstumtajām un augsta perinatālā riska grupas sievietēm

Mērķauditorija

Ārsts, māsa, ārsta palīgs, vecmāte

Neformālās izglītības programmas īstenošanas ilgums

16 akadēmiskās stundas

  • 12 akadēmiskās stundas teorētiskās nodarbības
  • 4 akadēmiskās stundas  praktiskās nodarbības

Neformālās izglītības programmas mācību norises vieta un laiks

Mācības šobrīd netiek plānotas

Neformālās izglītības programmas mācību vadītājs

Zane Grabe - sertificēts ginekologs, dzemdību speciālists

Izglītības dokuments, kas apliecina neformālās izglītības programmas apgūšanu

Apliecība par neformālās izglītības programmas apguvi

Piešķirtais tālākizglītības punktu skaits - 16 TIP

Pieteikšanās kārtība un kontaktpersona

Pieteikties uz kursiem nav iespējams

Neformālās izglītības programmas  mērķis

Izglītības procesa rezultātā izglītojamajiem sniegt zināšanas par ģimenes plānošanas pamata nostādnēm, ģimenes plānošanas metožu darbības mehānismiem, kontracepcijas konsultēšanas principiem un kontracepcijas līdzekļu lietošanas iespējām dažādu medicīnisko situāciju gadījumos, veicināt izpratni par konsultēšanas nozīmi pirms mākslīgi pārtrauktas grūtniecības un attīstīt prasmes konsultēt sievietes ģimenes plānošanas jautājumos.

Mācību programmas tēmas

  • Ģimenes plānošanas jēdziens
  • Kontracepcijas metodes
  • Mākslīga grūtniecības pārtraukšana

Neformālās izglītības programmas apguves kvalitātes novērtēšana

Izglītojamie, kuri apguvuši ne mazāk kā 75% no izglītības programmas un ieguvuši nepieciešamo zināšanu un prasmju vērtējumu (nokārtojuši pārbaudījumu - testu ar vērtējumu „ieskaitīts”), saņem apliecību par neformālās izglītības programmas apguvi.

Stundas
16

Zīdaiņu, bērnu un pieaugušo atdzīvināšana primārajā veselības aprūpē

Profesionālās izglītības programmas veids

Neformālās izglītības programma

Neformālās izglītības programmas nosaukums

Zīdaiņu, bērnu un pieaugušo atdzīvināšana primārajā veselības aprūpē

Mērķauditorija

Ārsts, māsa, ārsta palīgs, vecmāte, funkcionālais speciālists, māsas palīgs, citas ārstniecības personas

Neformālās izglītības programmas īstenošanas ilgums

16 akadēmiskās stundas

  • 8 akadēmiskās stundas teorētiskās nodarbības
  • 8 akadēmiskās stundas  praktiskās nodarbības

Neformālās izglītības programmas mācību norises vieta un laiks

2024.gada 7. un 10 jūnijā no 10.00-17.10, Latvijas Universitātes aģentūrā “Latvijas Universitātes Rīgas 1.medicīnas koledža” Tomsona ielā 37, Rīgā

Neformālās izglītības programmas mācību vadītāji

Inga Orleāne - sertificēts anesteziologs, reanimatalogs

Aleksandrs Vasiļonoks - sertificēts pediatrs

Valentīna Beļavska – sertificēta vecmāte

Izglītības dokuments, kas apliecina neformālās izglītības programmas apgūšanu

Apliecība par neformālās izglītības programmas apguvi

Piešķirtais tālākizglītības punktu skaits - 16 TIP

Pieteikšanās kārtība un kontaktpersona

Mācībām iespējams pieteikties, reģistrējoties: https://www.mittoevents.com/lv-universitates-1-med-koledza/registracija

https://www.rmk1.lv/lv/

e-pasta adrese: medskola@medskola.lv

Neformālās izglītības programmas  mērķis

Ārstniecības personu profesionālo kompetenču un zināšanu pilnveide zīdaiņu, bērnu un pieaugušo atdzīvināšanā primārajā veselības aprūpē, kas nepieciešams, lai ātri un savlaicīgi atpazītu dzīvību apdraudošas situācijas, nodrošinātu atdzīvināšanas pasākumus nepieciešamajā apjomā un lai apgūtās iemaņas spētu praktiski pielietot profesionālajā darbībā, sniedzot neatliekamo palīdzību pacientiem līdz brīdim, kad ierodas neatliekamās medicīnas palīdzības brigāde.

Mācību programmas tēmas

  1. Visu vecuma grupu (zīdainis, bērns, pieaugušais) pacientu paplašināta pamata atdzīvināšana.
  2. Neatliekamā medicīniskā palīdzība (turpmāk - NMP) dzīvībai kritiskās situācijās.
  3. Neatliekamās medicīniskās palīdzības nodrošināšana dzīvībai kritiskās īpašās situācijās.

Neformālās izglītības programmas apguves kvalitātes novērtēšana

Izglītojamie, kuri apguvuši ne mazāk kā 75% no neformālās izglītības programmas un ieguvuši nepieciešamo zināšanu, prasmju, kompetences un attieksmju vērtējumu (nokārtojuši teorētisko pārbaudījumu ar vērtējumu “ieskaitīts”, praktiski apguvuši atdzīvināšanas algoritmus), saņem apliecību par neformālās izglītības programmas apguvi

Noderīgi.

Lūdzam ņemt vērā, ka Eiropas Sociālā fonda projekta mācību dalībnieks vienā dienā drīkst apmeklēt nodarbības tikai vienā mācību programmā!

Ja vairākām mācību programmām pārklājas norises datumi (arī tad, ja mācības realizē dažādas institūcijas), tad drīkst apmeklēt tikai vienu programmu!

Stundas
16

Psihoemocionālā labklājība darba vietā un stresa menedžments

Profesionālās izglītības programmas veids

Neformālās izglītības programma

Neformālās izglītības programmas nosaukums

Psihoemocionālā labklājība darba vietā un stresa menedžments

Mērķauditorija

Ārsts, ārsta palīgs, māsa, vecmāte, funkcionālais speciālists, farmācijas jomā strādājošie, ārstniecības atbalsta personas, citas ārstniecības personas, māsas palīgs

Neformālās izglītības programmas īstenošanas ilgums

8 akadēmiskās stundas 

  • Teorētiskās nodarbības:

6 akadēmiskās stundas

  • Praktiskās nodarbības:

2 akadēmiskās stundas

Neformālās izglītības programmas mācību norises vieta un laiks

Neformālās izglītības programmu īsteno

SIA "Veselības centrs VIVENDI"

Neformālās izglītības programmas mācību vadītājs

Kristīne Dūdiņa- Mag. psih., klīniskā psiholoģe

Izglītības dokuments, kas apliecina neformālās izglītības programmas apgūšanu

Apliecība par neformālās izglītības programmas apguvi

Piešķirtais tālākizglītības punktu skaits: 8 TIP

Pieteikšanās kārtība un kontaktpersona

Pieteikties uz kursiem var: 

Papildus informācija, rakstot uz e-pastu: maija.bake@vivendicentrs.lv vai pa tālr.29276990

Neformālās izglītības programmas  mērķis

Izglītības procesa rezultātā pilnveidot ārstniecības un ārstniecības atbalsta personu, un farmācijas speciālistu profesionālās zināšanas, prasmes un kompetences stresa vadībā un savu iekšējo resursu atjaunošanā intensīvas psiholoģiskās slodzes apstākļos.

Mācību programmas tēmas

1. Veselības aprūpes jomas darbinieku psiholoģiskā un emocionālā veselība, riska un aizsargājoši faktori

2. Izdegšanas sindroms.

3. Depresijas un trauksmes simptomu saistība ar pārmērīgu stresu, to atpazīšana un risinājumi.

4. Stresa menedžmenta tehnikas un pozitīvo resursu aktualizēšana.

Neformālās izglītības programmas apguves kvalitātes novērtēšana

Dalībnieki, kuri ir apmeklējuši ne mazāk kā 75% no mācību kursa un apguvuši izglītības programmu, saņem apliecību par neformālās izglītības programmas apguvi.

Stundas
8