Izglītības programmas veids

Profesionālās pilnveides izglītības programma

Izglītības programmas nosaukums

Ambulatorā dienesta ārsta palīga darbība

Mērķauditorija

Ārsta palīgs

Izglītības programmas īstenošanas ilgums

638 akadēmiskās stundas

  • 262 akadēmiskās stundas teorētiskās nodarbības
  • 376 akadēmiskās stundas praktiskās nodarbības (prakse)

Izglītības programmas mācību norises vieta un laiks

Rīga, RSU Sarkanā Krusta medicīnas koledža, J. Asara iela 5, Zoom platforma

1.grupa: 05.10.2024. – 14.06.2025.

2.grupa: 02.11.2024. - 12.07.2025.

Izglītības programmas mācību vadītāji

Natālija Lobova, Ieva Vaine, Gunta Zirnīte, Tsira Tolordava, Diāna Homčenko, Elīna Eliasa Vīgante, Una Veseta, Daiga Kazāka, Ilze Kozinda, Vita Logina, Iveta Norko, Baiba Brokāne Čekstere, Ritvars Ziedonis, Vadims Ņefjodovs, Valentīna Beļavska, Viktors Gorovenko, Anita Baumane, Daiga Rudzīte, Elīna Misāne, Arvīds Grigans, Juris Raudovs

Izglītības dokuments, kas apliecina profesionālās pilnveides izglītības programmas apgūšanu

Profesionālās pilnveides izglītības apliecība

Pieteikšanās kārtība un kontaktpersona/as

Mācībām iespējams pieteikties, reģistrējoties: 

https://www.mittoevents.com/sarkana-krusta-medicinas-koledza/registracija

Kontaktpersona - Inga Odiņa ( inga.odina@rcmc.lv )

Profesionālās pilnveides izglītības programmas mērķis

Izglītības procesa rezultātā sniegt sistematizētas, profesionālas teorētiskās zināšanas un pilnveidot praktiskās iemaņas par veselības veicināšanu, slimību diagnostikas un  ārstēšanas procesu ambulatorā dienesta ārsta palīga praksē

Mācību programmas tēmas

Ķirurģija, traumatoloģija un onkoloģija ambulatorajā praksē

Internās slimības un klīniskā farmakoloģija ambulatorajā praksē

Pediatrija

Ginekoloģija un dzemdniecība

LOR un acu slimības

Psihiatrija, narkoloģija ambulatorajā praksē

Neatliekamā medicīniskā palīdzība un Katastrofu medicīna

Sabiedrības veselība

Saskarsme un darbs komandā

Darba organizācija ambulatorā dienesta ārsta palīga praksē

Profesionālās pilnveides izglītības programmas apguves kvalitātes novērtēšana

Eksāmens