Profesionālās izglītības programmas veids

Neformālās izglītības programma

Neformālās izglītības programmas nosaukums

Pacientu ar ēšanas traucējumiem aprūpes sistēma

Mērķauditorija

Ārsts (psihiatrs, psihoterapeits, pediatrs, internists, endokrinologs, ginekologs)

Neformālās izglītības programmas īstenošanas ilgums

8 akadēmiskās stundas 

Neformālās izglītības programmas mācību norises vieta un laiks

Šobrīd mācības netiek plānotas

Neformālās izglītības programmas mācību vadītājs

Pauls Robinsons

Izglītības dokuments, kas apliecina neformālās izglītības programmas apgūšanu

Apliecība par neformālās izglītības programmas apguvi

Piešķirtais tālākizglītības punktu skaits 8 TIP

Pieteikšanās kārtība un kontaktpersona/as

Pieteikties uz kursiem var šeit,

tālr. informācijai 27063026, e-pasts: kursi.vivendi@gmail.com

Neformālās izglītības programmas  mērķis

Sniegt ārstniecības personām nepieciešamās profesionālās zināšanas psihiskās veselības jomā par pacientu ar ēšanas traucējumiem aprūpes sistēmu, ēšanas traucējumiem, to diagnostiku un ārstēšanu

Mācību programmas tēmas

1. Ēšanas traucējumi, to diagnostika;

2. Risku izvērtēšana pacientiem ar ēšanas traucējumiem;

3. Sistematizēta aprūpe pacientiem ar ēšanas traucējumiem.

4.Mācību programmas saturā iekļaut praktiskās nodarbības, lai diskutētu par esošo veselības aprūpes organizāciju pacientiem ar ēšanas traucējumiem un par sistematizētas aprūpes izveidi pacientiem ar ēšanas traucējumiem, tostarp, pacienta pāreju no pediatriska uz pieauguša pacienta aprūpi.

Neformālās izglītības programmas apguves kvalitātes novērtēšana

1. Izglītojamie, kuri apguvuši ne mazāk kā 75% no izglītības programmas un ieguvuši nepieciešamās zināšanas un prasmes, kuras tiek vērtētas mācību procesa laikā, saņem apliecību par neformālās izglītības programmas apguvi un TIP skaitu turpmākajai resertifikācijai.

2. Mācību sasniegumu vērtēšana notiek mutiski - katras tēmas ietvarā lektors uzdod mērķtiecīgus jautājumus par pārrunāto tēmu, vada diskusiju un uzdod situācijas uzdevumus grupai.