Mācību programmas nosaukums

Sirds vārstuļu slimību ārstēšana

Mērķauditorija

Ārsti

Mācību programmas īstenošanas ilgums

8  akadēmiskās stundas:

teorija 6  stundas

praktiskās nodarbības 2  stundas

Akadēmiskās stundas 360 astronomiskajās minūtēs.

Mācību programmas mācību norises vieta un laiks

2025.gada 4.oktobrī plkst.9.00 līdz plkst. 16.20, Tiešsaistē MS TEAMS

Mācību programmas mācību vadītāji

Prof. Pēteris Stradiņš, Asoc.Prof. Uldis Strazdiņš, Dr. Mārtiņš Kalējs, Dr.  Ivars Brečs

Dokuments, kas apliecina  programmas apgūšanu

Apliecība 

Piešķirtais tālākizglītības punktu skaits - 8 TIP

Pieteikšanās kārtība un kontaktpersona

Pieteikties: https://www.mittoevents.com/p-stradina-kliniska-universitate/registracija

Papildus informācija: 67095321, 67095360, e-pasts inta.ignatjeva@stradini.lv ; tatjana.kalinina@stradini.lv

ESF projektā tiek nodrošināta pasākuma norises vietas un vides piekļūstamība personām ar invaliditāti. Piesakoties mācībām, lūdzam norādīt nepieciešamos tehniskos līdzekļus/atbalstu pasākuma norises vietas un vides piekļūstamībai.

Mācību programmas  mērķis

Nodrošināt teorētisko zināšanu un praktisko iemaņu apguvi un pilnveidošanu sirds vārstuļu un krūšu kurvja aortas slimību ārstēšanā. Veicināt savlaicīgu diagnostiku un ātrāku ārstēšanas uzsākšanu ar adekvātu terapiju, kā arī veicināt komplicētu pacientu ārstēšanu references centrā.

Mācību programmas tēmas

1. Pacienti ar sirds vārstuļu patoloģiju (diagnostika, izmeklējumi, ārstēšana);

2. Medikamentozās terapijas un apsekošanas algoritms pacientam pēc sirds vārstuļu operācijām;

3. Pacients ar aizdomām par infekciozu endokardītu;

4. Pacients ar aizdomām par krūšu kurvja aortas patoloģiju

5. Pacients ar auskultatīvi patoloģisku sirds troksni;

6. Medikamentozā terapija pacientam pēc sirds vārstuļu operācijām;

7. Pacients ar sāpēm krūtīs un neapstiprinātu KSS diagnozi, iespējamu torakālās aortas disekciju.

Mācību programmas apguves kvalitātes novērtēšana

Izglītojamie, kuri apmeklējuši vismaz 75% nodarbību, saņem apliecību par mācību programmas apguvi un TIP.