Publicēts

Mākslīgās asinsrites metodes pielietošana māsas praksē (M 72)

Profesionālās izglītības programmas veids

Profesionālās pilnveides izglītības programma

Profesionālās izglītības programmas nosaukums

Mākslīgās asinsrites metodes pielietošana māsas praksē

Mērķauditorija

Māsas, ārsta palīgi

Profesionālās izglītības programmas īstenošanas ilgums

480 akadēmiskās stundas

  • 130 akadēmiskās stundas teorētiskās nodarbības
  • 350 akadēmiskās stundas  praktiskās nodarbības

Profesionālās izglītības programmas mācību norises vieta un laiks

Profesionālās izglītības programmas mācību vadītājs/i

Normunds Sikora, Dr.med., Bērnu kardioloģijas un kardioķirurģijas klīnikas sirds ķirurgs, ārsts- perfuzionists, Latvijas Mākslīgās Asinsrites asociācijas prezidents

Izglītības dokuments, kas apliecina profesionālo pilnveides izglītības programmas apgūšanu

Apliecība par profesionālo pilnveides izglītību ar sekmju izrakstu

Pieteikšanās kārtība un kontaktpersona/as

Pieteikties uz mācībām

Profesionālās pilnveides izglītības programmas  mērķis

Mērķis ir izglītības procesa rezultātā sagatavot Latvijā, Eiropā un Pasaulē konkurētspējīgus speciālistus – māsas - kuras spētu pielietot teorētiskās zināšanas un praktiskās iemaņas mākslīgās asinsrites nodrošināšanā, pirms un pēc krūšu kurvja orgānu operācijām un to laikā, kā arī sniegtu šiem pacientiem kvalitatīvu aprūpi visos ārstēšanas etapos.

Mācību programmas tēmas

Profesionālās pilnveides programmas ietvaros tiks sniegtas sistematizētas, profesionālas teorētiskās zināšanas un pilnveidotas praktiskās iemaņas intensīvās terapijas un īpaši sirds ķirurģijas pacientu aprūpē, hematoloģijā, anestezioloģijā, laboratorijas zinībās, kā arī tiks attīstītas prasmes medicīnas tehnoloģiju, mērtehnikas un elektrotehnikas jomās, kas cieši saistītas ar mākslīgās asinsrites aparatūras kvalitatīvu apkalpošanu un pacienta drošības nodrošināšanu.

Profesionālās pilnveides izglītības programmas apguves kvalitātes novērtēšana

Izglītojamie, kuri ir apguvuši ne mazāk kā 75% no profesionālās pilnveides programmas un nokārtojuši pārbaudījumu ar teorētisko un praktisko iemaņu vērtējumu „ieskaitīts”, saņem profesionālās pilnveides izglītības programmas apliecību par programmas apguvi. Teorētisko pārbaudījumu veido 60 testa jautājumi.

Mērķauditorija
Stundas
480
Programma aktuāla

Funkcionālās diagnostikas metode māsu praksē (M 60)

Izglītības programmas veids

Profesionālās pilnveides izglītības programma

Neformālās izglītības programmas nosaukums

FUNKCIONĀLĀS DIAGNOSTIKAS METODE MĀSU PRAKSĒ, M60

Mērķauditorija

Māsas

Neformālās izglītības programmas īstenošanas ilgums

170 akadēmiskās stundas:

  • 68 stundas teorija
  • 102 stundas prakse

Neformālās izglītības programmas mācību norises vieta un laiks

Sīkāku info skatīt ŠEIT

Neformālās izglītības programmas mācību vadītājs/i

Ilze Kļava, Dace Matīsa, Inga Orleāne, Irēna Kurcalte

Kristīne Vanaga, Dace Tjurina, Irēna Šitikova

Anda Zeile, Olga Madaja

Izglītības dokuments, kas apliecina neformālās izglītības programmas apgūšanu

 Apliecība par profesionālās pilnveides izglītību

Pieteikšanās kārtība un kontaktpersona/as

Mācībām iespējams pieteikties, reģistrējoties  https://www.mitto.me/lupsmc-macibu-programma/registreties

Projekta administratīvā vadītāja - Ināra Dupure

 tālrunis 29446553,

 epasta adrese: inaradupure@gmail.com

 adrese: esfkursi@inbox.lv

Neformālās izglītības programmas  mērķis

Izglītības procesa rezultātā sniegt zināšanas par sirds un asinsvadu, elpošanas, nervu, gremošanas un urīnizvades sistēmu funkcionālās diagnostikas metodēm.

Sniegt zināšanas par funkcionālās diagnostikas metodēm un māsas atbildību kvalitatīvu izmeklējumu nodrošināšanā un pacientu aprūpē, veicot funkcionālos izmeklējumus. Izkopt praktiskās iemaņas funkcionālās diagnostikas izmeklējumu veikšanā kardioloģijā, pneimonoloģijā, neiroloģijā, gastroenteroloģijā un uroloģijā.

Mācību programmas tēmas

  • Elektrokardiogrāfijas metode
  • Funkcionālās diagnostikas metodes kardioloģijā  stundas
  • Funkcionālās diagnostikas metodes pneimonoloģijā
  • Funkcionālās diagnostikas metodes neiroloģijā
  • Funkcionālās diagnostikas metodes uroloģijā un gastroenteroloģijā
  • Noslēguma pārbaudījums

Neformālās izglītības programmas apguves kvalitātes novērtēšana

Izglītojamie, kuri apguvuši izglītības programmu, ieguvuši nepieciešamo zināšanu un prasmju novērtējumu visos izglītības programmas mācību priekšmetos un noslēguma pārbaudījumā, kas ietver teorētisko un praktisko zināšanu pārbaudi, saņem apliecību par profesionālās pilnveides izglītību un sekmju izrakstu.

Mērķauditorija
Stundas
170
Programma aktuāla